Baia Baciului


Baia Baciului este o zonă declarată rezervaţie naturală geologică inca din anul 1954.
Cum intri la Baia Baciului, ti se infatiseaza privirii, spre deliciul copiilor, trambulina pe doua nivele. Deci distractia copiilor si linistea parintilor este asigurata din prima.

Baia Baciului

Baia Baciului

Pe cealalta intrare care este prin unul din restaurante, ai o imagine de asamblu a Baii Baciului. Noua, prima data cand am mers, ne-a luat rasuflarea, cum se spune. Sincer, auzisem ca e frumos, dar nu ne imaginam ca ne va uimi chiar de la primii pasi. Sa ne contrazica cineva daca nu este asa.

Baia Baciului

Baia Baciului

Apropiindu-ne de lac, privim lacomi spre toate locurile unde ne-am putea aseza..pentru ca spre incantarea noastra, ai de unde alege. Pe sezlong, la masute la umbra…hmm sau poate in foisor… ooo daaa sau poate in baldachin. In cele din urma am ales sezlongul pentru a fi mai aproape de apa.

Baia Baciului

Baia Baciului

Sunt amenajatelocuri de joaca pentru copii, piscine pentru copilasi micuti, gonflabile si nu numai pentru copii..sa nu va ganditi la prostii..

Baia Baciului

Baia Baciului

Muzica, mancare buna, micii chiar au fost “la mare inaltime”, bere buna, inghetata, dulciuri…ce-ti doresti. Eu mi-am dorit un colac, caci nu stiu sa inot. Toata lumea imi spunea ca apa e sarata si te tine la suprafata. Eu nu si nu ca mi-e frica. Am stat, pana sa-mi cumpar colac, la intrarea in lac sprijinita de o bara. Apoi am stat pe colac pana m-au durut subtiorile si mai ales pana am vazut o babuta care se balacea de 2 ore in apa… Of de ce trebuie sa vezi la altii ca sa ai si tu curaj? A fost minunat cand am renuntat la colac..

Baia Baciului

Baia Baciului

E un loc potrivit pentru un weekend cu familia, cu copii mai mici sau adolescenti, cu bunici.. cu prietenii. E o destinatie buna pentru un sfarsit de saptamana sau nu, poti alege la plecare, asta daca mai ai putere o vizita la Salina Unirea. Dar Salina o poti vizita si cand ploua, asa ca mai bine ramai la Baie pana se insereaza.
Am avut febra la subtiori de la colac 2 zile… sa stai atarnata in colac aproape o zi intrega.. nu e usor. Dar e si placut intr-un fel.. oricum mai bine e fara colac si sa te balacesti.

Baia Baciului

Baia Baciului

Din Bucuresti pana la Baia Baciului am facut 2 ore, fara sa ne grabim pentru ca peisajul e … merita sa te bucuri de el.
Inainte de a savura ultimele imagini trebuie sa stiti ca intrarea este 20 ron si taxa de sezlong 10 lei si baldachinul 60 ( sub copac sau in foisor, la masute poti sta gratis). Berea draft 4 ron, micii 3 ron, cafea Lavazza 5 ron. Aveau si hamsii.. si multe alte bunatati..parcare ok.

Baia Baciului 2011

Baia Baciului 2011

Sunt dusuri moderne in aer liber, cabine de schimb.

Baia Baciului 2011

Baia Baciului 2011

Noua ne-a placut! O sa mai revenim cu amanunte…

Baia Baciului 2011

Baia Baciului 2011

One Response

  1. si noua ne,a placut ,asa ca luati,va prietenii si mergeti la baia baciului

Leave a comment