Pensiunea Varlaam – Gura Teghii


Ce-am zis noi…

Este vorba de 2009, ca sa intelegeti preturile.

Intr-un week-end am luat hotararea de a merge la Buzau la un festival local. Am cautat pe internet cazare si am gasit doar in comuna Gura Teghii satul Varlaam. La telefonul dat inainte, pentru a ne rezerva camera, am fost asigurati ca sunt locuri libere, camera cu pat matrimonial si baie proprie. In momentul in care am ajuns la pensiune, in jurul orei 21, am fost intampinati de d-na Maria, care ne-a anuntat ca vom fi cazati in alta parte, nicidecum in pensiunea ale carei poze le vazusem pe net. Era vorba de o casa in constructie, undeva in padure, pustie si urat mirositoare. Motivul mutarii fiind un grup de turisti ce veneau a II a zi si care urmau sa petreaca toata noaptea. Neacceptand conditiile din casa in constructie, am fost totusi cazati in pensiunea unde de fapt facusem cazarea initial. Aici camera, cu miros de mucegai, fara pat matrimonial, baie cu conditii improprii. La chiuveta din baie nu functiona decat apa calda. In cele doua nopti cat am stat acolo caloriferul a fost caldut doar in prima noapte, ziua si in a doua noapte nefunctionand deloc.Nu sa facut curat in camera, nu sa luat gunoiul. Locul unde se servea masa, era total neaerist, cu puternic iz de tutun, taverna.Am fost tratati diferential fata de grupul turistilor petrecareti, probabil cu gandul ca le aduceam prea putini bani fata de grup. Mesele cu portii foarte mici si foarte scumpe: 2 cafele mici, 2 salate de varza, 2 portii de piept de pui la gratar cu putini cartofi prajiti ne-au costat 52 RON. A doua seara acelasi meniu plus o bere si un suc 68 RON. Intr-una din seri, neavand loc in sala de mese unde prioritate avea grupul de petrecareti, ne-am retras intr-o sala mai mica, sperand ca aici va fi liniste. In cateva minute, fara a ne anunta nimeni nimic, ne-am trezit ca ni se iau scaunele de la masa pregatindu-se pentru “stapanul discotecii din sat”, asa cum sa exprimat gazda, ce avea sa serveasca masa acolo, noi fiind ignorati total! Pensiunea arata cu totul altfel decat in pozele de pe net, totul facut doar in ideea de a se castiga bani nu de a oferi confort turistilor. Cazarea pe noapte a fost de 100 RON si in total cele doua nopti cu doua cine si un mic dejun saracacios ne-au costat 360 RON. NU VA RECOMANDAM PENSIUNEA VARLAAM DACA DORITI CONDITII CIVILIZATE !

Ce-au zis altii… de pe http://www.hoinari.ro/cazare-gura-teghii-muntenia-pensiunea-varlaam-2385620040319.php

DANIEL MARIN – nota 1
2007-10-06

Daca vreti sa scutiti combustibil si o vizita la service va recomand sa ramaneti la traseele traditionale din Valea Prahovei! Pensiunea pe afara arata normal insa inauntru va intampina muste moarte si un frigider infect…apa calda nu curge, capacul de la wc se tine doar intr-un surub… peisajul insa este superb…drumul va rupe masina iar localnicii cred ca un pat este suficient pentru turism… daca nu sunteti plictisiti de zgomotul masinilor de mare tonaj o sa va placa; chiar in fata pensiunii este o statie a exploatarii forestiere cu un dute vino permanent de masinute de 20 si mai bine de tone… Cel mai imortant este drumul…rupt de ape in cateva puncte…si foarte denivelat fara masina de teren robusta mai bine nu incercati…rugativa sa nu ploua tare ca ramane-ti izolati acolo…asta este.

DUMITRESCU BOGDAN – nota 1
2007-08-27

este o pensiune cu aspect execrabil si servicii de proasta calitate.Pacat de peisaj………


UN BUCURESTEAN – nota 1
2008-08-19

Pensiunea Varlaam e nashpa. Nu merita 3 stele. Fara frigider in camera, fara aer conditionat, fara telefon… Am stat 4 zile si nici gunoiul nu l-au luat… nu mai vorbesc de schimbatul lenjeriei.
CRISTINA – nota 1
2009-05-04

Totul este infect si daca vedeti cum prepara mancarea in ce conditii nu cred ca veti mai manca.


GOGEA MARIAN – nota 1
2010-07-29

Daca doriti sa va manance puricii, va recomand aceasta pensiune.


4 Responses

  1. Am dat share pe fb, la mine. Sa stie si altii. Mare mizerie ati indurat, din acest motiv am ales sa fac si eu ,,reclama,,

    • Este 100 % adevarat si chiar vrem sa stie si altii, chiar nu este in regula sa fim tratati astfel. Nu am mai amintit multe aspecte pentru ca nu merita prea multa atentie. Vrem ca atentia sa ne-o indreptam asupra celor care chiar merita.

  2. E foarte usor sa faci rau si cum romanii se pricep cel mai bine sa comenteze in orice domeniu….nu sunt sustinuti cei care fac ceva in tara asta ba din contra..’felicitari’!

    • 🙂 Da, este foarte usor sa-ti bati joc de banii oamenilor, noi am spus doar ce am petrecut aici si se pare ca nu numai noi. Poti confirma ca ceva din ce am spus nu este adevarat? Cine de cine si-a batut joc? Ca un bun samaritean ce te numesti ar trebui sa faci ca lucrurile sa se schimbe iar felicitarile le scot din ghilimele si le primesc onorata caci am avut curajul sa-mi impartasesc parerea tuturor care vor servicii de calitate pentru banii cheltuiti.
      Multumesc de vizita si te invit sa citesti si despre alte locuri, pensiuni, despre alti oameni care au inteles cum ar trebui facut turismul in tara asta si nu numai.
      🙂

Leave a Reply

