Manastirea Roaia – Maramures


Trecand de Targul Lapus, dupa satul Rogoz, mergand pe un drum forestier plin de praf si gropi, care parca nu se mai termina, descoperim chiar in sarbatoarea rusaliilor, Manastirea Roaia, care poarta numele satului in care se afla.
Manastirea e formata din mai multe corpuri de cladire, fiind manastire de maici. Plina de flori si situata intr-o vale, inconjurata de paduri de brazi, manastirea pare rupta din rai.
La slujba oameni multi, marea majoritate imbracati in costume populare maramuresene.

_6076825 copy

_6076813 copy

_6076804 copy

_6076799 copy

_6076790 copy

_6076909 copy

2 Responses

  1. frumos

  2. Am fost acolo in ziua de Pasti,am ajuns acolo din gresala,cautand alta manastire si dupa un drum lung cu pietre si praf,dupa dealuri am vazut acest loc minunat,un colt de rai .Era dupamasa ,slujba se incheiase si nu era lume asa ca chiar la poarta am gasit un loc amenajat pt picnic ,apoi am savurat linistea deplina,locul si manastitea si nu ne venea sa credem unde am ajuns….parca era un loc din imaginile acelea ce descriu raiul
    .Asa a fost pentru noi o zi perfecta .

Leave a Reply

